2017年4月3日 星期一

FOODWISE特約【清酒忌廉煮青口】 (附有圖食譜)



謝謝 FoodWise 的邀請,等我有機會『重出江湖』寫食譜,今次會示範煮【清酒忌廉煮青口】,另外,仲有阿旺出馬的煎『急凍澳洲 Natural 法式羊架 850g』和『急凍澳洲 和牛(M5)西冷牛扒 8oz』!

呵呵呵﹗首先當然是要『賣花讚花香』先,FoodWise 是一間受歡迎的本地優質健康營養超市,產品種類繁多,提供健康﹑優質﹑實惠及便利的食材選擇,網上購物滿 $500就可以免費送貨,非常適合我地呢啲咁繁忙的香港人,佢地有 11間分店,遍佈全香港九龍新界。

FoodWise 的網上平台非常容易使用,我星期三落單,星期六就收到貨啦﹗佢地仲會用 whatsapp 去確認送貨時間,送貨之前亦會再致電比客人。



大家唔知有冇係餐廳點過『白酒忌廉煮青口』?﹗大約都要 $100以上,大家又估下呢盒急凍青口幾多錢?﹗答案是 $19.9﹗自己識煮,其實真是可以慳好多﹗
http://foodwise.hk/hk/catalogsearch/result/?q=premium%E9%9D%92%E5%8F%A3

啲肉都幾肥美,仲有淡淡的海水味,雖然是急凍,但都保持到鮮味﹗


阿旺就選了急凍澳洲 Natural 法式羊架 850g﹗
http://foodwise.hk/hk/australian-natural-french-cut-lamb-rack-850g.html


我叫佢影下啲羊,有人『12道鋒味』上身﹗影完我笑到收唔到聲﹗


扮得謝霆鋒,今期梗係要『磨刀』啦﹗


其實買到一塊靚扒,就已經成功了一半,初學者煮西冷會比較易,肉眼的肉質是腍啲,但其實都難揀啲,有機會影下比大家睇,點揀一塊靚牛扒﹗煎西冷的技巧就簡單點,最緊要記得切開啲筋,煎完就唔會卷起架啦﹗

登登﹗完成啦﹗




清酒忌廉煮青口 


材料: 急凍青口 1包/ 蒜頭 2瓣/ 清酒 (白酒亦可)/ 忌廉/ 雞湯(optional )
調味: 鹽/ 白胡椒

做法:
1. 平底鑊中加入適量橄欖油,油未熱就加入蒜蓉,到聞到蒜香的時候就加入青口,
2. 加入清酒,煮青口至熱 (本身已經熟),加鹽同胡椒調味﹗
(因為青口本身都有少少咸味,所以唔好加太多鹽呀﹗)
3. 最後加入忌廉混合就可以,如果會拌意粉食,可以再加少少雞湯,就會有多啲汁配意粉食。

先倒出來清洗一下青口的殼。

記得是落油時,同時加入蒜蓉,咁先會有蒜香,但又唔會燶﹗

加入青口和清酒﹗

最後加入忌廉,混合好就完成,係唔係出奇地易煮呢﹗

依家我地的 Fans只需於FoodWise網站購物滿 $200並輸入優惠代碼 KOLFFG1703311G,即可獲得紅酒乙支,數量有限,換完即止,恕不另行通知 (所贈送之紅酒會連同網上訂購之貨品一併送到送貨地址,購物滿$500即可免費送貨,若金額不足$500,Fans亦可於 FoodWise分店取貨時一併收到)。

Website: www.foodwise.hk

大家 LIKE 咗我地 FACEBOOK PAGE 未呀?﹗未就快啲 LIKE 啦﹗ 

1 則留言:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...