2017年5月19日 星期五

靚媽日記: 試做【Guinot】全新第 7代「活肌能量水療儀」

 


最近我化身 BEAUTY BLOGGER 去 GUINOT 試全第 7代「」,今次去位於銅鑼灣禮頓中心 2樓 SA SA SUPREME 入面的 GUINOT TREATMENT CENTRE,坊間有好多美容中心都有 GUINOT FACIAL 做,我依家先知原來佢地有自己的美容中心,聽美容師講返,整個裝修都是跟返法國總部,房間當然比法國小,香港地寸金尺土,不過佢地真是小至一條毛巾都是由法國運嚟,夠晒尊貴﹗另一樣唔講唔知既是 GUINOT 是第一間推出儀器機 FACIAL 的 SALON 嚟架﹗201765屆國際環球小姐冠軍法國佳麗艾瑞絲( Iris Mittenaere )都成為GUINOT品牌代言人。
法國人對細節一絲不苟,為了品牌獨有的紅,連櫃子﹑毛巾都是法國運來,所以我一入房就比條靚靚毛巾吸引咗﹗
GUINOT 最出名就是做水份,HYDRADERMIE YOUTH TREATMENT「活肌能量水療療程」和 HYDRADERMIE LIFT「活肌能量緊膚療程」 係佢地的皇牌療程﹗
「活肌能量水療儀」去到第 7代,能夠將『能量』注入細胞,擁有【分子能量模式】、【熱能】和【電離子結合】的專利技術,可進行一系列『非入侵性及非創傷性的療程』將產品中的高效成分帶到皮膚的底層,促進肌膚新生,亦是佢地的賣點之一,要知道坊間好多醫學美容療程,其實都是有創傷性﹗
電流棒的設計可以輕鬆做埋眼部 TREATMENT﹗
「活肌能量緊膚療程」主要是針對『抗衰老排毒』,再配合『肌肉刺激』,做的時候都幾過癮,面部的肌肉會不由自主自己咁跳動﹗美容師仲話佢一做就知道客人平時有冇做開運動,有做開運動的人,肌肉反應會係較大我呢啲平時無運動,肌肉反應一般會較慢﹗
嘩﹗做完 3 PARTS 效果真是好明顯 (DELUXE 版 TOTAL會做 4 PARTS 儀器架﹗),唔知係唔係同我本身人好水腫有關,因為電流棒都有通淋巴功效,我覺得用係我身上的效果,可以媲美醫學美容,仲要唔洗捱痛﹗做完一邊,即時大細面,睇埋頸位會更加明顯 (我的左邊面)﹗
做完儀器,仲有人手按摩,真是太感動,最近多數做醫學美容,唔會有人手按摩呢 PART,但我其實好愛人手按摩,可以 RELAX 一下﹗唉,先排搬 OFFICE 真是堅辛苦,返屋企仲要陪『公主』讀書,我真是好好好需要 RELAX一下﹗
最後會按客人的皮膚狀況,揀返適合的 MASK﹗
最最最後仲有『涼茶』/ 『糖水』飲﹗
係SA SA SUPREME 做仲有一個好處,就是做完 FACIAL 覺得咩產品岩用,仲可以即時買,我都買咗支 BIOLOGICAL PEELING GEL,我個人角質層太活躍,我幾乎隔日就做唔同的 PEELING,呢支性質溫和,我可以用得密啲都唔怕敏感﹗


先帶大家睇睇地方,我自己都幾注重環境,呢度地方好寬敞,洗手間﹑更衣室﹑浴室﹑梳妝台樣樣齊,FACIAL房亦算大小適中,以銅鑼灣地段,其實算大﹗






美容顧問會因應顧客肌膚的狀況及需求,身設計個人化療程,配合使用「活肌能量水療療程」和「活肌能量緊膚療程」,由於時間關係,我今次是一次過做一個混合版,即是 『DELUXE』版啦﹗


GUINOT FACIAL 仲有一個特點就是一個 FACIAL 包晒眼﹑面﹑頸﹗每一PART都做得好細緻,絕不馬虎﹗另外,GUINOT 的 BIOLOGICAL PEELING GEL可以用係眼部,EYE TREATMENT 的第一步就是去死皮啦﹗


「活肌能量水療療程」利用『正負離子電流』,結合獨創的離子啫喱,滲透肌膚,深層注氧,促進細胞更新,激生彈性纖維及骨膠原,令皮膚恢復肌膚光澤。





 新一代的電流棒設計,接觸面積更大,能夠緊貼面部線條,加強更大範圍的肌肉運動,提升及飽滿蘋果肌,令效果更顯著。原理是透過療程物理性的刺激神經末梢,令肌肉自主做運動,從而達至提升的效果。由於面部提升是因為肌肉自主運動而產生,所以效果更加持久。




之後再利用『熱能模式』,提升細胞活躍度,增加微循環,結合產品立即達到充氧的效果。美容顧問會因應客人的肌膚需求,從7種精華離子啫喱中(包括逆轉時空防皺滋養、水分柔敏控油美白等)選擇適合顧客美膚要求的產品。











沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...