2017年7月1日 星期六

大頭小丸廚房「粟米紅蘿蔔午餐肉炒飯」

話說太古城中心開了 ABC Cooking Studio,我兩個寶貝女兒成日話要去學,小丸子仲拎埋傳單比我睇!我見一報好似要報最少 6個月,仲要 2個加埋,未又幾千蚊,佢地啲暑期班先又報咗幾千蚊咋喎!呵呵呵!咁我同佢地講其實媽媽都識煮架,我地搵日係屋企自己煮啦!

星期日工人姐姐放假,要自己煮午餐,問大頭妹想食咩野,佢話想食炒飯,好啦!就一齊煮炒飯啦!

大頭妹話要自己揀餸,佢揀咗粟米、紅蘿蔔,佢是素食主義者,只是佢太瘦,我唔比佢食素。

小丸子就話一定要有肉,所以問完大頭妹同意之後,我就切了 2片午餐肉。

小丸子一邊切一邊偷食,大頭妹就呱呱叫,話生食紅蘿蔔會肚痛!

一人一隻雞蛋,小丸子好豪邁地一下揸爆隻蛋!

大頭妹都切得唔錯,粒粒大細差不多!

小丸子用斬的方式切,切到大大細細。

小丸子要炒先,今次啲粟米是新鮮粟米,當時是我切啦!

炒完紅蘿蔔粟米,就可以加入飯啦!

到大頭妹炒,佢就加蛋炒,再加午餐肉。

我執埋個廚房行出嚟,小丸子已經差不多食完,最後吃了一碗半!

大頭妹話好食過平時工人姐姐煮的,因為今次的材料是自己揀既,我試咗一啖,原來用新鮮粟米是甜好多架!哈哈!又有得玩,又有得食!

大家 like 咗我地 facebook page 未呀?未就快啲 like 啦﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...