2017年7月28日 星期五

傻夫婦東京親子之旅 DAY 2 晚餐【牛かつ AONA】(吉列牛)



2017年 7月 15日 (星期六)

平時通常第一餐我就會食豪啲,今次一落機先去箱根已經食咗自助晚餐,所以出返東京第一晚,就揀咗食吉列牛,阿妹話上野有一間好正,佢岩岩去完唔夠時間排隊入去食,不過我今次唔去上野,所以係新宿找一間就算了﹗其實基本上成個新宿都有好多間吉列牛,我之前上網睇咗,專登行去,之後先發現,其實單單新宿都已經幾間分店同其他吉列牛店,根本唔洗行咁遠﹗

第一次食吉列牛,平時都係食吉列豬多,我覺得都好味,但就無想像中咁驚喜,而我同阿旺都比較鍾意食燒牛,或者 SUKIYAKI﹗哈哈﹗之後我地都去了晴空塔的【敍敍苑】食燒肉,最後又係羽田機場食【今半】 SUKIYAKI﹗

牛カツレツセット 1300YEN,見有啲汁,打算點比大頭小丸食,點知兩個都唔食﹗大頭妹依家成日都出『絕招』,話自己唔想傷害動物唔食肉﹗﹗﹗但佢又唔食菜架喎﹗﹗﹗咁佢即係想食咩呢?﹗餐餐食白飯?﹗比佢激死﹗﹗﹗

其實最後我同阿旺食咗,都好好味﹗個汁真是好正架﹗入面好似是炸漢寶扒,所以好腍,唔明點解大頭妹都唔食﹗小丸子就係因為食咗我份霜降黒毛和牛,所以唔肯食呢份﹗佢真是好識食﹗

去到日本,真是連食個沙律都新鮮啲﹗

我同阿旺都是點了【霜降黒毛和牛】2300YEN,好好味,小丸子一個人食咗半份,其實佢應該食到一份,不過我見有啲肉好生,唔敢比佢食﹗

十六穀米

睇下佢個『衰樣』就知佢的評分,個樣越衰代表越好味﹗我睇佢都好滿意今餐﹗

食白飯的女孩﹗我唔怪佢,都知佢唔食肉,其實應該同佢去食壽司既﹗

之後買返個 MISTER DONUT 比大頭妹補數﹗

經過百果園,仲買咗 pack 桃﹗1500YEN 2個好大個,不過唔係太甜,之後有一日係超市買的好甜,下次都係去返超市買﹗又平﹗只是 500YEN 就有 2個﹗

牛かつhttp://www.jfoods.co.jp/menu.html

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...