2017年9月22日 星期五

朋友聚會@丼吉日式吉列專門店


今日大頭妹家長日,中文老師話今年小二作文會要求寫短段,所以可以鼓勵小朋友每日寫50字日記,我同大頭妹講完,佢當然彩我都傻,所以我就比佢睇下我個blog啦!我同佢講媽媽都有寫網上日記架!仲好多人睇(陳經)!哈哈!

自己睇返都覺得自己近年越來越少寫Blog,由以前一年200幾編都今年9月都是得6-70篇,連100篇都未到,真是要勤力返少少先得!

寫返篇7-8月既blog,其實7定8月我都已經唔記得!約了大學同學,近年已經十分難約,連大家生日飯都維持唔到,只是幾個月先食一次,希望都仲可以keep到啦!

今次我地去The One的丼吉日式吉列專門店,可能我當時岩岩日本返嚟,覺得價錢真是好貴!日本食吉列太平了,質素又好,不過沒有辦法,香港地租貴,食材又貴,好難直接比較!

醃蕃茄,超級好味,我本來就已經愛吃蕃茄,加埋個汁,真是好好味!

點了炸豬排、炸厚切豬扒、炸蝦、炸蟹餅!

鹿兒島厚切豬扒果然好味,但同學覺得有點兒生,我食開阿旺煎的豬扒,所以接受到!

普通豬就是硬身少少,不過其實都好味啦!

味噌湯很濃!

最後仲有生果!完美的一餐!

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...