2017年10月13日 星期五

太古城中心【茶茶居】@20170924



今日試用新 Apps寫 Blog,之前用開既 blogger apps,upgrade 完 iso 之後,就開唔到了,download 咗個新,希望順順利利,咁寫 Blog 可以方便啲。我依家好多時係坐車時寫blog,日日返到屋企都好似打仗咁,就算啲女訓咗,都攰到冇心機寫 Blog 了。

今次介紹間新餐廳,其實唔新架啦,不過我地自己第一次去,係太古城中心food court入面的「茶茶居」,佢係food court 入面,不過要分開等位,我地星期日晚上7:00去,都要等大約半小時!

食物質素不錯,其實都是美心集團,所以點心好好味,其他粉麵飯都不錯,點心比較貴,飯麵相對抵食,整體價錢算適中,太古城範圍就本來食咩都貴。

咩食物令到小丸子咁樣?之唔係蝦角囉!

點解唔比佢食,佢同大頭妹一人一粒,食完自己個粒問家姐係咪唔食,就攞家姐既,所以阿旺就拎走佢!
 

又真是幾好味既!


咁多樣食物中,我覺得腸粉最唔抵,呢碟要$30,但大頭妹鍾意食,無辦法!


牛肉球都唔錯,啲女唔會同我爭!


呢碟都比小丸子食晒,呢度啲蝦類點心係唔錯。


馬拉糕,我覺得味道好傳統,似我細個食既味道,好味!


呢度粉麵真是好抵,呢碗麵先$38!仲要好味,而且幾多餸!


個飯都是 $35!


叫咗個紅豆豆腐花,我一心以為紅豆沙豆腐花,不過都好好味!


港女丸食完飯要補妝!


真是頂佢唔順!


我覺得價錢係太古區來講都幾實惠!豆腐花後加,馬拉糕漏單,所以未計﹗


大家 like 咗我地 Facebook page 未呀?﹗未就快啲 like啦﹗




沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...