2017年10月14日 星期六

傻夫婦東京親子之旅 DAY 2 【元箱根港/ 桃源台/ 大涌谷/ 強羅】



今日的行程好豐富,我地要圍住箱根走一個小圈,先會去元箱根港坐海賊船去桃源台,再桃源台坐吊車去大涌谷睇火山,再去早雲山坐覽車去強羅﹗

本來是第 1日的行程,然後第 2日先去浸溫泉,但阿旺話一落機就四圍去會太辛苦,所以就前後倒轉了,我原意就是怕會錯過了回東京的浪漫號列車,班次其實好密,但我地一個月前專登上網訂了風景車箱,不是每一班車都有風景車箱,早一個月可以開始訂,通常要一早上去搶位,因為一班得 10幾 20個位﹗點知我買之前上去睇時間表的時候並不是星期六的班次,平時有一班是 4:00幾返新宿的,我覺得一定夠時間,星期六的是 3:49,當時都覺得可能會趕,最後真是錯過了預訂了的風景列車﹗嗚嗚嗚﹗阿旺話下次再坐過喎﹗大家想訂風景車箱既就要留意時間啦,平日同周末係會有唔同架﹗

一早 7:00幾起身,自己去浸下酒店的溫泉,再化個靚妝,就叫醒 3隻爛訓豬去食早餐啦﹗早餐的選擇都還可以啦﹗

食完早餐,見仲有時間,就帶埋大頭妹﹑小丸子去浸溫泉啦﹗小丸子嫌浸泉水太熱,只是坐係池邊,大頭妹就好鍾意浸溫泉,真是識嘆﹗之後發生一件『趣事』,酒店的溫泉係唔著衫嘛 (昨日去溫泉樂園要穿泳衣),大頭妹走的時候,忽然話: 媽咪,原來你個胸真是好細﹗哈哈哈﹗佢真是未見過世面,以前一直話媽媽個胸好大﹗我一直都有同佢講...佢自己唔信之嘛...依家咪信囉...

出發啦﹗

由酒店出發,大約坐 15- 20分鐘巴士就到元箱根港啦﹗

一去到就有船,都無機會四圍行下﹗



其實坐船其中一個賣點是睇富士山,不過...因為我無做足功課,原來如果由元箱根港上船,睇富士山的機會係一上船時的右手邊﹗我地企咗係左手邊,所以...等來等去都睇唔到啦﹗哈哈﹗又阿Q啲...下次直接去富士山啦﹗咁一定睇到囉﹗

後來睇返啲相,應該係鳥居再前少少﹗呵呵呵﹗

途中見到由桃源台開出的海賊船﹗

小丸子...一見到扭蛋又話要抽,平時唔會比佢抽,今次見是特色的『黑玉子』就比佢抽啦﹗


好啦﹗去坐吊車啦﹗
 




今日的行程我覺得最特別是睇火山活動﹗平時通常係書見到,今日可以近距離睇下﹗出乎意料之外,佢地最印象深刻都竟然是睇火山﹗
 咁其實連我自己都係第一次見﹗




黑玉子,我地都買咗嚟試食﹗其實味道上又同一般雞蛋無分別﹗

今日天氣真是好熱﹗

去到早雲山,就坐返覽車去強羅啦﹗

今次真是坐齊箱根的特色交通工具﹗

沿途都有繍球花﹗

終於都去到強羅站,其實呢時先係 2:00,我真是估唔到我地會 miss 咗班 3:49分的火車﹗

原本一切都好順利,我地 2:00 已經返去強羅,大約15分鐘車程就可以返到酒店,點知我地最後竟然可以同一時間發生: 走車 (岩岩追車尾),之後再上錯車,要再坐返轉頭,然後再等唔到一班係時間表有的車﹗﹗﹗竟然可以連錯 3樣野,錯少 1樣都趕得到,最後就是差 10分鐘,我地就錯過了一個月前就上網訂了的『浪漫號列車 - 風景車箱』啦﹗我真是到依家都覺得好唔甘心,點解明明時間表上有一班巴士,我地明明早了 5分鐘到,但無見到班車,然後再等下一班,又好準時架喎﹗我講咁耐,其實是想同大家講,新宿去箱根好方便,如果真是想坐風景車,可以揀由新宿出發的,會比較好預時間﹗


去到車站買少少小食比大頭妹小丸子上車食,打發下時間,不過佢地坐車時一般都好乖﹗



坐唔到風景列車,買返架『零食列車』補數﹗

我地今日真是黑到無朋友,出站的時候,發現唔見咗車票,得坐位票,當時太趕時間,又單都無拎﹗之後係一輪雞同鴨講的情況下,職員都比我地走﹗然後阿旺問...呀﹗今日咁黑,會唔會連之前係機場寄去東京酒店的行李都寄失咗呢?﹗哈哈﹗好彩都無﹗安全到達﹗

大家 LIKE咗我哋的 Facebook Page 未呀?﹗未就快啲 like 啦﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...