2017年12月19日 星期二

澳門2017暑假親子之旅 【口福 FOOD COURT】@20170823


2017年 8月 23日 (星期二)

其實點解今次澳門之旅拖咗咁耐都唔出 blog,除咗依家寫 blog 懶咗,仲有少少係因為我地今次去澳門就是撞正『天鴿』,我地剛好早一日走,如果唔係都唔知要留係澳門多幾多日,所以總係覺得唔係時候寫遊記,有時真是覺得我地生活係香港好幸福,打風好多時就是等於多一日假期。

繼續我地的澳門之旅,由於前一日主要都是做拍攝的工作,唔係太多時間玩,一早起身,小丸子話想再游一次水,我呢個二十四孝媽咪當然會陪佢,爸爸同家姐就留係房叫 room service 早餐﹗其實前一日的拍攝工作主要都是大頭妹負責,佢話佢想休息下,嘆下間咁靚的酒店房﹗

今次酒店安排我地係房間食 ROOM SERVICE 早餐,佢地話暑假好多人,基本上佢地係全滿,9成以上的客房都租出,所以早餐食 BUFFET 都會幾多人。
阿旺點了全餐 $298,點的時候剛剛訓醒無睇清楚,以為酒店價是貴啲,原來個 SET 真是份量十足,我覺得已經夠 2個大人食/ 我地一家食﹗基本同 buffet 沒有分別,除了以下一碟,仲有粟米片﹑yogurt﹑麵包籃﹑生果﹑一整瓶咖啡﹗



我的早餐

大頭妹的芝士火腿多士

小丸子的蘑菇奄列。

大頭妹無去游水,同爸爸食住早餐先﹗


望住個咁靚的景食早餐,真是心情都好啲﹗

再次多謝【澳門喜來登酒店】,仲送咗生日蛋糕比阿旺﹗

游完水返嚟啦﹗第一時間食朱古力﹗

聖誕節仲出返生日 post﹗

酒店的大堂有扭波波派﹗


食完早餐都差不多時間 check out啦﹗我地去咗【Planet J】玩﹗(舊文重溫: 澳門2017暑假親子之旅【Planet J 冒險王國】@20170823

因為坐 8:00船,大約 7:00 就要離開酒店,玩完 PLANET J 都成 5:00幾,所以都唔出去食,係酒店的  FOOD COURT 隨意食少少就走,但估唔到都有驚喜喎﹗

去澳門其實真是好 FAMILY FRIENDLY,貴價餐廳當然多選擇,好多酒店入面都會有 FOOD COURT,可以話是豐儉由人,而且很多 FOOD COURT 都相當不錯,地方乾淨﹑價錢唔太貴,食物水準可接受。

『口福』入面都有 10幾間唔同的餐廳可以選擇﹗

今次揀咗『帝皇海鮮』,除咗因為有我想食的水蟹粥,仲見到好多酒店的員工係度買外賣,質素應該有返咁上下呱。


果然無令我失望﹗



如果唔係趕時間,其實都想再食多少少,試下其他食物﹗



係另一間叫咗個豬扒包比大頭妹食,呢間就好一般﹗

食完仲有少少時間,我地仲行咗 PLANET J 的主題商店﹗

小丸子玩到累到行都訓得著﹗



睇埋個噴泉就真是上車,媽媽呢時就買下手信﹗

再再次多謝【澳門喜來登酒店】的招待﹗

尋晚係房唔記得影,坐車去碼頭時補影返﹗

搬咗新碼頭之後第一次去澳門,個碼頭真是好大好靚。



我地安全返香港啦﹗

一上船就訓咗啦﹗


澳門喜來登金沙城中心大酒店
https://hk.sandscotaicentral.com/hotels/sheraton-macao.html

大家 LIKE 咗我地的 FACEBOOK PAGE未呀?未就快啲 LIKE啦﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...