2017年12月22日 星期五

小丸子@歌詠小組



小丸子今年有幸比學校選了入歌詠小組,逢星期五的自由時間用來練習,有時假期都要返學校練習,今日咁岩放假,我帶小丸子返學校練習,雖然就無得睇佢練習,不過等的時間,就可以睇下佢同同學相處!

今日發生咗一件事,我一定要記下來!話說我地早到咗,係等的時間小朋友就周圍玩下啦,校務處姐姐一聲夠鐘,大部份小朋友都跑去集合咗,小丸子竟然向反方向行,正當我想開口鬧佢的時候,比我見到一件我好感動的事!

原來佢去放返好佢玩的玩具,仲幫手收拾!

噢,我真是好感動!

後來有個校工姨姨就走過嚟話小朋友點解唔收拾,我笑笑口答佢,沒收拾的小朋友都跟老師走了,留下來的小朋友都好乖,有好好收拾,其中一個小朋友望住我露出微笑!做咗媽媽咁多年,我覺得自己都進步咗,識得點樣保護自己小朋友,又唔會同人起衝突﹗


沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...