2017年12月5日 星期二

道頓堀御好燒專門店@20171203



2017年12月3日 (星期日)

自從大頭妹上小學之後,星期日真是好少自己煮,平日都無咩時間玩,就算星期日,都可能只是去公園玩1-2小時,所以覺得應該出去食晚餐,大人小朋友都輕鬆一下😬😬!不過其實簡單一個字可以解釋「懶」!

最近康怡廣場開了一間新餐廳,係ws group聽到不少東區之友話大排長龍,心思思想試下!今日大約5:30攞飛,最後要7:00多入坐,差不多等了2小時!其間我同大頭小丸去Aeon的Molly Fantasy 玩,阿旺就睇店外的video教學,睇下點整燒餅!

呢度既兒童餐好抵!$48有燒餅、炒麵,仲有雪糕!

有得食有得玩!不過提返大家,燒餅有薑絲,如果小朋友怕辣,可能要先拿起薑絲了!


有小朋友其實要好小心睇實,個爐都幾熱架!


阿旺看了2小時video,果然整得好靚呀!😂😂😂


炒麵的味道都不錯!


我地另外點了牛肉 $78,um...我覺得麻麻地,想食燒肉都是去食燒肉的餐廳吧!不要浪費quota!


五花腩(牛)$58 比較好少少。


腸仔永無甩拖,不過$38得5條,好似有點貴。


兒童餐仲有雪糕,有雪呢拿、綠茶,芝麻,可以選擇!


另外點了 pancake 🥞 $78。


忘記了影完成品!


呢度最敗筆是飲品,全部好似加咗水?!汽水可以無汽水味!$15杯其實都唔平,仲要加水?!


呢杯益力多水,真是淡到...仲要收我 $20。


道頓堀御好燒專門店
網址: https://s.openrice.com/QrbS0ncG800
地址: 太古康山道1-2號康怡廣場北座2樓S37-S38號舖
電話: 35847854


大家 like 咗我地個 faceboook page未呀?﹗未就快啲 like啦﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...