2017年12月21日 星期四

傻夫婦東京親子之旅 DAY 6 【新宿LINE POP UP STORE/ 羽田機場TAKAFUKU】


2017年 7月 20日 (星期四) 

去完 KIDSZANIA,我自己落咗涉谷買手信,本身想係涉谷匯合阿旺,然後一齊食美登利,點知佢地玩耐咗,我買完手信,係美登利攞埋飛等到位,佢地都仲差好耐都未到,阿旺又一拖二,所以我諗兩諗都是係返新宿等,我買外賣美登利返去比阿旺食就算﹗

最終都出發去機場啦﹗最後最後去行酒店對出的 LINE POP UP STORE,由第一日話去,點知我地日日都早出晚歸,日日都去唔到﹗

如果係 LINE FANS,一定又跌銀包啦﹗




本來想食杯冰,點知大頭妹小丸子都話唔食?﹗點解呀﹗我無理由一個人坐低食架﹗

今次行程的最後一餐﹗一早已經 PLAN 咗食羽田機場入面的『TAKAFUKU』,其實都是『今半』 的姐妹店,所以我今個行程之前一直都無食過 SUKIYAKI,留到最後一餐先食,真是有少少後恢,因為想食多餐都無啦﹗要上機啦﹗

我地去到都差不多 9:00,以為阿旺一個去 CHECK IN,我地可以坐低食住先,原來要全家一齊 CHECK IN,我點咗餐就帶住大頭小丸落返去 CHECK IN﹗

原本想食有火的『SUKIYAKI』,不過因為 LAST ORDER 係 10:00,其實就未夠鐘,不過店長問我地介唔介意食『定食』,佢話分量係無分別,只是佢地煮,定我地自己煮的分別喎,咁就算啦,都唔想阻人收工﹗

真是超好味﹗我同阿旺都話,其實我都最愛的煮法都係 SUKIYAKI﹗我地點的是『特選 SUKIYAKI 定食』3348YEN,同場都見好多日本食叫 STEAK SET﹗


雖然之前成日聽人地話去到日本餐廳一人要點一個餐,我同阿旺就一人點一個,但無特別再叫比大頭小丸,諗住同我 SHARE 都得,但店員都比咗一人一個白飯佢地,仲要免費的,不過我地話要一個就夠,我同大頭都係好細食﹗

哈哈哈﹗結果我地低估咗小丸子﹗

臨 LAST ORDER 叫多個兒童餐﹗


呵呵呵﹗點知...兒童餐唔係用『特選肉』,食家丸一食就食得出啦﹗結果我同佢交換食囉﹗




又食生蛋﹗

啲肉...又真是有睇得出的分別既﹗

其實唔知大家有冇發現,小丸子一食野...對眼就會唔 FOCUS﹗



兒童餐個甜品都好豐富﹗



TAKAFUKU
http://sukiyaki-takafuku.com/menu/index.html

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...