2018年1月16日 星期二

大頭妹小二家長日@20180113



2018年 1月 13日 (星期六)

眨下眼大頭妹就小二,11月考完第一次試,1月中先派成績表,真是等到我頸都長,可能學校就是想我地家長唔好咁緊張成績😂,考完隔咁耐先派成績表,的確是無咁緊張,咩都消化晒,而且考完一星期都講晒分數,其實未派成績表前都心中有數!

今年大頭妹的總成績比小一差咗少少,不竟小二是應該比小一難嘛,我明白既,不過當然都希望下學期會進步啦😆!班成績無變,學校話唔想比太大壓力小朋友,今年唔出級成績,但其實班成績都是出個range😅,所以只有估估下。

老師今次的評語都好正面,話唔擔心大頭妹的成績,話佢係對自己有要求既人(點解我唔覺😂),話見佢依家同開學比進步咗好多,開學時仲好蕃薯,好多時要一件事要講幾次先開始做,依家開始知上堂要做啲咩,執書包都快咗,另外班主任話最開心係見到大頭妹鍾意返學,有好多朋友,返學開心好重要。

不過班主任都有提到,小三﹑四啲野會開始多同深,到時就真是要再快啲,考試的時間都係得咁多,但要思考同寫的一定多咗,到時就可能會唔夠時間做﹗另外,老師都叫我比佢參加多啲『說話』的課外活動,話佢講野唔係差,不過唔洗佢講的話,佢就盡量唔想講,所以要訓練多啲﹗


我最開心係見到大頭妹係學校好多野都願意去試,佢以前一向好細膽,又怕失敗,估唔到佢自己主動話要玩﹗




下次考試係 3月,又要開始加油啦﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...