2018年1月15日 星期一

冬至晚飯 + 平安夜聖誕大餐@20171224



2017年 12月 24日 (星期日)

今年唔想阿媽煮得咁辛苦,一早就提意冬至加聖誕節一齊慶祝,由我煮西餐,因為我煮西餐比中餐有把握,而且阿旺可以幫手煎扒,所以其實我要煮的唔多!

今年預備了:羅宋湯、煙三文魚凱撒沙律、牛肝菌忌廉長通粉、露絲瑪莉雞翼、牛扒、豬扒、羊扒⋯⋯

煙三文魚凱撒沙律!


Mixed cold cut + cheese


牛扒


豬扒 + 羊扒 


牛肝菌忌廉長通粉,是大頭姨姨的special request,其實我以爲佢會忌廉吞拿魚長通粉,我n年無煮過!今次我放了很多牛肝菌,真是超級美味!


露絲瑪莉雞翼,主角是薯仔,吸晒雞翼啲汁,好好味,次次薯仔都快清過雞翼!


羅宋湯,是早一天預備。



沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...