2018年2月10日 星期六

傻夫婦東京親子之旅 DAY 6【KIDSZANIA】


2017年 7月 19日 (星期三)

去到行程的最後一日,因為坐 11:00 夜機,所以都仲可以玩足全日,一早上網 book 了 Kidszania 早上的 session,剛好星期三是『英語日』,玩得方便啲,大部分的職業都是用英語,小朋友可以玩得『明白』啲﹗我地今日都玩咗好多個職業,有: 益力多益生菌研究員﹑警察﹑宅急便﹑牙醫﹑整 pizza﹑abc cooking studio ﹗

今日有段小插曲,話說去到時見有個『益力多益生菌研究員』得返一個位,呢個得日文,小丸子又話肚餓想食早餐先,所以就得大頭妹入去玩,我本來都一直企係出面,見仲有大約 10分鐘,我就去餐廳搵阿旺,叫佢過去接力啦﹗點知佢睇一睇又行返過嚟,而呢個時候大頭妹又出咗嚟,唔見咗我地就喊到好淒涼,我事後有問返佢,佢話個日本人一直同佢講日文,佢又唔識聽,又記得我同佢講我地今日返香港,所以佢好驚我地返咗香港唔記得咗佢﹗。

消防員有得玩水,又有得坐車,所以要一早就排隊,起初唔知係點運作,所以今次玩唔到啦﹗到我地想登記時,已經全個 session 額滿啦﹗

睇下大頭妹喊到眼都腫埋﹗


因為每次只可以登記一個職業,我做玩完一樣已經登記唔到消防員啦﹗

宅急便套制服好得意﹗

其實佢地真是好似一個市鎮咁,佢地會坐車去另一個位置的『店舖』派件﹗

每個職業都會影下相,最後可以去買返,我地今次都買咗 2張﹗


牙醫/ 護士

都幾搞笑﹗

入面有好多餐廳,中間可以休息下﹗

整 pizza 呢個有成個 pizza 拎返,其實都幾抵玩,連 lunch 都慳返﹗

排隊影相﹗

2個都好留心聽講喎﹗

餅底係已經整好,不過佢地都要自己碌個粉圈,所以都應該幾好玩﹗

就係我地今日的 lunch﹗

佢地成日話想上 abc cooking studio (太古城開咗),今次比佢地試下啦﹗

套廚師衫都好靚﹗

睇佢地都好認真﹗


不停偷食的小朋友﹗

大頭妹都整得似模似樣喎﹗

小丸子整個時已經食晒啲紅蘿蔔...

Kidzania Tokyo
http://www.kidzania.jp/tokyo/en/
Tokyo-to, Koto-ku, Toyosu 2-4-9 Urban Dock LaLaport Toyosu, North Port 3F, 33200

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...