2018年3月16日 星期五

久違了的二人世界 佐敦街角小店【FLANEUR】



哈哈哈﹗一連串的考試後慶祝活動,阿旺話知我同個女溫書辛苦,要帶我去二人世界食好野。哼﹗次次考試佢都無幫手,老實唔搗亂已經當幫忙,當然要慰勞返我﹗

今次去一間佐敦街角小店【FLANEUR】,我覺得環境唔錯,在一條橫街的角落,好有小店的氣氛。我地點了紐西蘭鑽石蜆﹑牛油果睡蟹意大利飯﹑啤酒烤法國野雞﹑烤焦糖菠蘿,食物質素都唔錯,尤其是烤焦糖菠蘿甜品,比較少地方食到。

呵呵呵﹗難得二人世界,當然要來個 SELFIE 先啦﹗


又難得二人世界...當然要點返2杯 MOCTAIL﹗


紐西蘭鑽石蜆 (8oz) $88,鑽石蜆好鮮甜無砂,呢點非常重要,食蜆最怕有砂,SIZE 比一般蜆大,食落啖啖肉。如果小丸子係度實好開心,佢好鍾意食蜆﹗


牛油果睡蟹意大利飯 $198,呢個飯真是十分『邪惡』,竟然有一小樽的蟹膏 (其實都不少,最少都有 3-4湯匙的分量),用來拌飯一起吃,喜歡蟹膏的朋友,真是唔可以錯過,唯一美中不足是食的時候有少少蟹殼碎,不過都是一兩片,可以理解﹗


意大利飯煮得剛剛好,少少硬身,帶少少芝士味,我覺得如果改用忌廉會更加好,可以更加特出蟹肉同蟹膏的味道。


真是超好味,岩晒鍾意蟹膏既我同阿旺呢﹗


一啖飯加一啖蟹膏,真是無得輸,搞到我都想返去自己試下煮﹗


啤酒烤法國野雞 $158,單是賣相已經滿分,味道都不錯,調味是蜜糖芥末子,吃不出啤酒的味道,煮得不會過生/ 過老,不過我同阿旺都覺得雞肉未夠入味 (我地覺得是無醃雞的內部,但我同阿旺都食得比較濃味,可能一般人會覺我岩岩好),有皮的位置就非常美味。


傻人...


要珍惜會為你『拆骨』的男人﹗哈哈﹗今晚就鬧少佢兩句啦﹗


烤焦糖菠蘿 $48,我自己好鍾意食菠蘿,所以我真是覺得好好味呀﹗食的時候真是想大叫好好味呀﹗


最後想講講服務都唔錯,基本吃完一道菜,侍應就馬上換碟﹗我覺得以食物質素和服務來講,價錢都算非常合理﹗


【FLANEUR】
地址: 佐敦官涌街5號地舖
電話: 39569601

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...