2018年3月14日 星期三

考試後的 Happy Friday

考完試既星期五,要出去輕鬆下,本身亦好有信心當「慶功」,點知派咗第一科成績就衰咗,不過都是同自己講,人生有好多考試,一個考試失敗,唔代表永遠失敗,最重要是過得開心健康!時刻提醒自己!😆😆😆

阿旺買了飛睇黑豹,阿妹要跟住我,所以又去睇,家姐唔想自己一個係屋企,所以都一齊去。睇之前本來想去 Spaghetti House食芝士火鍋,點知原來冬天先有,我地仲要等到枱個刻先發現,好彩未坐低。之後去咗 Pizza Hut。

第一次去 Pizza Hut食芝士火鍋,點了 Deluxe 芝士火鍋套餐,我覺得個套餐無Spaghetti House 咁吸引🤔,肉太明顯是現成,蝦就同menu入面既size好有距離...麵包、薯條,炸雞都ok!不過算啦,小朋友要食都冇辦法!


個芝士都好大分別,唔知係咪重Mozzarella,點完一絲絲,好難斷開,食完之後對手仲好攰!😅😅 但大頭妹話佢鍾意呢款多啲。


另外加$15加配長通粉,一陣就比小丸子同大頭妹食晒。


另外加多個麵包比大頭妹,其實佢想食芝士火鍋,就是想食個包!


食食下既時候諗,其實香港依家真是好高消費,一家四口出街食個晚飯,再睇場戲,都要花成千蚊,仲要講梗只是食 Pizza Hut!

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...